Wednesday

sape2 jgn terasa ;=


okeyy .. sini aku nak berceramah sikit . sikit je .. tak bnyak . okeyy ... aku tujukan post nie especially untuk perempuan okey . perlu ke kan ? kte pakai pakaian yg seksi menjolok mata . sampai nak terkeluar segala benda . then amikk gmba . lepas tu view dkt public . tak rasa malu ke ae ? lain laa kalau .. dye tu mmg dah seksi . bukan seksi dalam gmbar je . in real life pon , itulah dye . itu tak hipokrit nmenye . daripada jd orgg yg dalam gmbar konon nak tunjukan yg dye tu seksi .. hott .. ap jadahh lagii laa . tp , in real life . kaw tak mcm yg dalam gmbar pun . dekatt lua pakai sopan2 .. tutup2 , tapi bilaa dkt gmba .. masyaallah ... bukak sana . bukak sini . tolong laa jgn fake sgtt okey . kalau nak seksi ? tunjukan yg kaw tu mmg seksi . lagii satu . kalau nak tunjuk pon . tengokk laa badan tu dulu . kalau peha dah mcm peha mak gajah . nak tunjuk kat org ? mmg jd bahan ketawa laa .. jgn egt dgn nak tyg badan , org boleh lebel HOTTSTUFF ! cermin diri tu dulu okeyy . sedar diri tu sikit boleh tak . aku mmg laa bukan baik sgtt .. aku tahu . tapi .. aku takde laa batak sgtt nak tunjuk segala barang aku bagi satu malaysia nie tengok . tolongg laa weyy .. jd perempuan tu biar ade maruah sikit okey . jgn dalam gmbar je nak lebih . LOSERRRRRRRRRR !!!!



lepas baca coment taw ;))

1 comment:

  1. spekah grangan bliau ??
    haha.. mcm bodoe je dk tue..

    ReplyDelete