Tuesday

pergi tgok shauqi ..

okey . smlm mmg tersgtt laa pnt . pg2 lagii mak aku dah kejutt nak pergi jb . sbb ap ? nak pergi tengokk anak sdara aku tu . Shauqi Aissar .. haha .. aunty dtg nie . dah smpaii rumahh abg tuh . mak aku dgn excited teruss pegang cucu dye tuh . adehh makk ... sabaa . tapi shuqi nie tidooo aje . aku kacau dye mcm mne pon . hammpehhh dye tanak bangon . kuatt tdoo yerr sygg aunty nnnie . tapi ble mlm .. masak laa mak dgn ayh dye mngejekan tak tdo mlm . asikk nangiss je .. haha . normal laa tu kan . kesiann abg ngn akak aku . lepass tu pergi jakel . haishh .. nak pergi beliikain elaa nak buad bedung kasii shauqi . nenek dye nie .. mmg overr la . then nmpk blanket offer . rm 30 je . hangkott sume . dah nk balikk tu .. then suddently ad msg masok ..

him : you , sorry laa . i tak msg ae . i smlm tertido laa , n now nie i batuk2 , selsema sume .. takde mood laa nk msg . tak taw np .. sorry ae you . nanti kalau dah ok ckit i text you ok nadia .. byebye . take care .. muahx2
me : laa .. egtkan dah tanak text i dah .. okeoke . takpe .. you rest je kay . mkn taw , then mkn ubt . byebye .. muahx !
him : sygg you nad !
me : sygg you jugakk ;)

okeyy .. dah sume . aku pergi jj tebrau dgn mak aku . whoaa .. habiss gilaa sakan aku shopping laa . mamposss mak aku . okey makk .. hajat nak beli handbag . tapi tade satu pon yg mak berkenan kan .. aku jugakk yg dapat . 2 helai padini shirt . 1 body glove shirt . 1 B.U.M shirt .. and ohh my gucci ! thanx mak sebab blikan a pairs of vincci high hills . makinn tinggi laa aku . 2 inci taw . haha .. then balikk .. urghh ! penaatt sgtt . blomm ap2 .. teross aku tido . haha ...



lepas baca coment taw ;))

No comments:

Post a Comment