Thursday

trip to kedah-perlis

hey hey .. asalamualaikum . hadoyy .. nak storyy ni . aku dah bgtw kan yg aku pergi kedah . okeoke .. ni nak storyy semuaaa pasall trip . dari pergi sampai balikk .pukul 7.15 malam mcm tu ktorg dah naik bass . ahh .. excited nk pegi . haha .. dalam pkul 7.30 baruu ktorg gerakk . alahaii dalam bass . busann kot . spnjg 12jam pjlanan . 1 jam 30 minit je aku tido . haha .. ap aku buad ? aku membebel dgn si apiss . mmbe aku .. adehh .. bual2 bukan makin ngntok . makin segar . sakitt jiwaa aku melayan kaw apiss . adeh .. then da smpai kedah . ktorg singgah r&r dekat highway tok mndi dgn smbhyg subuh . dah siap sume .. ktorg gerak g muzium padi . tade pape kott . cuma lukisan kat situ mmg cntek . sumpah cantek . then budak lelaki pegi smbhyg jumaat .. ktorg dalam bass . smbil tgu . ktowg tuka baju dalam bas . malas nak pergi toilet . then pegi pekan rabu . adehh .. aku ekot su apiss , nizar dgn sape nme mmbe dye yg sowg lg tu . macam nak tercabott kaki aku . then pergi city plaza . mmg tak terkeja aku dgn dowg . laju gilaa ... ikott aje laa . then . tgh2 jln2 . cikgu pulak call . times up ! masa pegi uum .. alahh .. bukan ad pape . pergi just amikk gmba je . then jalan2 ap sume .. balikk homestay . adehh .. smpai homestay berebutt bilik . aku dgn ain tak masok bilik . ktorg cop dpn tv . nak tengok POC . haha .. last2 .. tv tgok ktorg . esok pg .. ktowg g taman ular . lepass tu taman herba .. then pergi gua kelam . sure penat aku daki gua tu . adehh ... yg si aqib smpt lagi nak usya akak yg tnjokkan jalan tu . first time aku masok gua tahu . yg kelaka si apiss laa .. org lain masokk gua . lek je jalan . dye spnjg jalan kne membongkok . haha .. knp ? sbb tinggi sgt . haha .. kesiann kaw apiss . bilaa keluar je .. tgok kasott aku dah mcm belacan . haha .. dah laa putih . adehh ... then pegi bli makanan ... mkn dalam bas . malang btol nsib aku . sos pulak tumpah kt baju . nsib baik aku bwk baju spare . then aku pergi laa tukar . lepas tu ktorg g shopping dekat perlis . padang besar , hadoyy .. habiss aku shopping . ta ckot tgn . skali amikk kaw .. mcm nak tercabot kple lutot aku . dah abiss shopping sume . ktorg g mkn , pehh .. ni yg tak best . ktorg g tmpt ue lps mghrib . kol 9.30 baru dpt mkn . knp ? ktorg kne tipu .. actualy kedai tu kedai jual satay je . dy buad2 laa oder .. tp dah oder . g oder kedai lain . mcm si*l ... makanan dye taya cakap . tomym mcm sup . dgn tade sudu .. mcm2 laa .. skali kne sound dgn cikgu aku . sape tak mngamuk . suro pggil boss . boss dy tanak kua . penakot ! last2 g kdai runcit bli maggie . kesiann kan .. kesiann cikgu ktorg . lepas tu balik . balikk mndi ap sume . aku buad maggie .. mkn , then tido ... sblom tu . kms barg dulu . esok nk balik . otw balik .. aku lepak dgn aqib , apiss , nad , kak laila , nizar .... sp lg aku lupa . smpai laa smpai pontian . melayan dowg .. sakitt jiwa aku . haha ~ sure babe . happy gilaa aku . nak pergi lagii ....will miss all the moment babe .
lepas baca coment taw ;))

No comments:

Post a Comment