Tuesday

going to kedahh :)

hey hey .. nak story nie .. tahu tak ?
tak tahu ae ? okeoke .. dengar 
laa nie ... hari khamis nanti aku akan
berangkat ke kedah . haha ~ mengikuti
rombongan sekolah aku .
actualy , awal2nye .. aku tak nak pergi
pon rombongan nie . haha ~
disebabkan .. budak kelass 4sc1 mse tu
tak bagi ktorg budak 4sc3 pergi . 
haha ~ aku pon tak tahu kenapa . 
hadoyy .. sampai bergadoh-gadoh .
tapi last2 .. madah sume tarik diri . dulu punya
ye .. ye ... nak pergi . smpai bergadoh
dgn kelass ktorg .
skrg ? ap citerr . haishh ... 
aku pergi pon sebab kesiankan ain
dye takde kawann ..
so , aku dgn baikk hati tmnkan laa dye .
lagipon .. aku rse aku belom ronda habiss dekat
kedahh tu . ape yg best aek ? 
dalam kepala hotax aku ni .. tade bnde lain .
SHOPPING ! SHOPPING & SHOPPING !
hahaha ~tunggu aku ba,lik nanti yerr .
aku story dekat korg tw .

lepas baca coment taw ;))

No comments:

Post a Comment